PRIČA O BRENDU - Zepter

Brend Zepter je izrastao u globalni fenomen, čija se priča proteže kroz decenije izuzetnih proizvoda i nepokolebljive posvećenosti kvalitetu. Od skromnih početaka do međunarodnog priznanja, Zepter je danas više od brenda. Brend Zepter je danas sinonim za inovaciju, kvalitet i trajanje u svetu kućnih aparata i posuđa. Kako je nastao, gde je danas, i kojim to proizvodima osvaja današnje tržište, saznajte u nastavku teksta.
Zepter Masterpiece

Kompanija Zepter International je multinacionalna kompanija osnovana od strane g. Philipa Zeptera, rođenog kao Milan Janković. Janković je svoju karijeru započeo u Austriji radeći za nemačku kompaniju AMC. Godine 1986., osnovao je kompaniju Zepter u Lincu, sa proizvodnim pogonom u Milanu.

Zepter je ubrzo postao poznat po kvalitetnom posuđu, a kasnije je proširio svoju delatnost na proizvodnju medicinskih aparata, kada dolazi do preuzimanje švajcarske firme Bioptron AG, specijalizovane za svetlosnu terapiju.

Takođe, Zepter ulazi i u svet kozmetike preuzimanjem švajcarske firme Intercosmetica Neuchâtel SA.

Danas, Zepter ima fabrike u Nemačkoj, Italiji, Švajcarskoj, Poljskoj i Bosni i Hercegovini, sa više od 100.000 zaposlenih širom sveta.

Proizvodi kompanije su dostupni u više od 60 zemalja na 5 kontinenata, a kompanija ima prodajno-izložbene salone u mnogim svetskim metropolama.

Zanimljivo je da je Philip Zepter je poznat i po tome što je pokušao da uđe u Ginisovu knjigu rekorda sa najskupljom šerpom na svetu, ukrašenom zlatom i dijamantima.

Zepter

Vrednost kompanije i njen značaj danas

Vrednost kompanije Zepter procenjuje se na više stotina miliona dolara i kompanija je aktivna, pored u segmentu proizvodnje i prodaje proizvoda, i u hotelijerstvu i turizmu, nekretninama i finansijama, imaju svoju lekarsku i stomatošku ordinaciju itd.

Zepter je danas globalno prepoznatljiva marka u oblasti zdravlja, lepote i naravno kuhinjskih proizvoda.

Pravilno pripremanje zdrave hrane, čist vazduh, čista voda, lekovita svetlost i čist dom su Zepterova poslovna misija, i ono po čemu se oni izdvajaju od ostalih brendova.

Kompanija Zepter pored direktne prodaje, poseduje brojne prodavnice i salone, smeštene u najlepšim ulicama svetskih metropola. Kompanija poseduje i 8 fabrika, smeštenih u Nemačkoj, Italiji i Švajcarskoj.

Činjenica da je tokom proteklih nekoliko veoma uspešnih decenija, kompanija Zepter stekla više od 80.000.000 zadovoljnih korisnika i da je prodato više od 800.000.000 proizvoda, dokazuje da Zepter korisnicima znači vrhunski kvalitet, prepoznatljiv stil i trajnu vrednost!

A kojim su to proizvodi Zepter kompanije kojim su kupili savremeno tržište saznajte u nastavku.

Najtraženiji Zepter proizvodi

Zepter je na svojim počecima postao sinonim za kvalitetno i trajno posuđe. Međutim od 1996. godine kompanija Zepter International je kupila dve kompanije sa sedištem u Švajcarskoj, i na taj način, izvela na tržište: svetlosno terapijsku medicinsku opremu i kozmetiku. Bioptron kao jedan od proizvoda koji su na taj način postali deo kompanije je svih ovih godina jedan od najprodavanijih proizvoda.

Od samih početaka, pa sve do danas, zdraviji način života jedan od glavnih ciljeva ove kompanije i svojim proizvodima pokušavaju to da postignu.

Preciscivac vode EdelWasser

Stoga i ne bi trebalo da čudi što su baš prečišćavači vode danas jedna od najtraženijih vrsta proizvoda ove kompanije. Na našem tržištu se kao jedan od najtraženijih proizvoda izdvaja prečišćivač vode Edel Wasser.

Ovaj kompaktan i jednostavan prečišćivač vode radi bez upotrebe električne energije. Nečistoće iz vode eliminiše pomoću petostepenog sistema filtera na principu reverzne osmoze, u skladu sa najstrožim standardima kvaliteta. Prečišćivač vode je moguće ugraditi na radnom stolu, u kuhinji ili na bilo kom drugom mestu po vašem izboru.

Drugi segment zdravlja na koji posebno obraćaju pažnju u Zepter kompaniji je vazduh. Prečišćivači vazduha koji nam dolaze iz ove kompanije su dizajnirani da zaštite zdravlje i poboljšaju raspoloženje korisnika, eliminisanjem zagađivača kao što su virusi, bakterije i buđ.

Zepter prečišćivači vazduha, kao što je Therapy Air Smart, predstavljaju inovativna rešenja za poboljšanje kvaliteta vazduha u zatvorenom prostoru. Ono na čemu su u Zepteru radili kada je reč o ovim proizvodima je:

  • Efikasnost filtriranja: tako da prečišćavači sada uklanjaju 99,9% štetnih čestica, patogena i zagađujućih gasova;
  • Unapređivanju tehnologije: kombinuju se tri različite tehnologije - HEPA tehnologija, snaga negativnih jona i UV-C svetlost za još efikasniju filtraciju;
  • Jonizacija: Therapy Air iOn modeli proizvode preko milion negativnih jona po kubnom centimetru, što doprinosi znatno svežijem i zdravijem vazduhu.
Preciscivac vazduha TherapyAir Smart

Zepter kompanija takođe, dosta ulaže u proizvodnju i razvoj malih kućnih aparata. Tako se na tržištu često pojavljuju sa inovativnim rešenjima. Neki popularniji proizvodi iz tog segmenta su Zepter ArtMix Pro i VacSy. Takođe, velika pažnja se posvećuje jednom od najnovijih segmenata u ponudi a to je Hyperlight Optics, naočare koje koriste tehnologiju koja se koristi i kod Bioptron proizvoda.

Pored fokus na plasiranje kvalitetnih proizvoda kompanija je aktivna i na polju edukacije stanovišta gde se promoviše zdrav životni stil. Najveće interesovanje na tom polju su izazvali događaji Zepter Dani zdravlja i Zepter Škola kuvanja.

Kroz godine rada i inovacija, Zepter je dokazao da je moguće stvoriti globalni uspeh iz lokalnih temelja. Sa proizvodima koji su našli put do domova širom sveta, Zepter je postao ne samo brend, već i simbol kvaliteta i trajnosti, ali i odani saputnik u obavljanju naših svakodnevnih aktivnosti.